Графік роботи: ПН - НД: с 09:00 до 20:00
Адреса: м. Київ, вул. А. Мишуги 12
Ми дбаємо про комфорт і впевненість наших клієнтів, тому забезпечуємо зручні та прозорі умови повернення, обміну й гарантійного обслуговування товарів.
Ви можете повернути або обміняти товар, якщо він вам не підійшов, протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Це можливо за таких умов:
товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
наявність документа, що підтверджує покупку;
товар не входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну, згідно з постановою КМУ від 19.03.1994 №172 (наприклад, корми, ветеринарні препарати, засоби гігієни тощо).
Звертаємо увагу: витрати на доставку товару при поверненні або обміні несе покупець.
Обмін товару здійснюється після отримання нами поверненого товару, що не підійшов або має дефект. Ми уважно перевіряємо його стан, після чого надсилаємо новий товар або здійснюємо повернення коштів.
Повернення коштів відбувається протягом 3–5 робочих днів з моменту отримання нами товару, що підлягає поверненню.
Якщо ви виявили дефект або брак, будь ласка:
Повідомте нас про проблему протягом 14 днів з моменту доставки.
Поверніть товар для експертизи, щоб ми могли підтвердити наявність виробничого браку.
У разі підтвердження дефекту, ми:
Доставка товару для гарантійного обслуговування або на експертизу здійснюється за рахунок Покупця.
Товари з механічними пошкодженнями, що виникли внаслідок неправильного догляду, використання не за призначенням або порушення умов зберігання.
Товари, що мають сліди зносу або були у використанні.
Категорії товарів, зазначені в переліку КМУ №172, зокрема:
відкриті упаковки кормів і ласощів;
ветеринарні препарати;
засоби гігієни;
предмети догляду, що мають прямий контакт із твариною (щітки, іграшки тощо), якщо упаковку розкрито.
Зв’яжіться з нами:
📞 0 (800) 352 956
Опишіть ситуацію, вкажіть номер замовлення та надайте фото товару (за потреби).
Ми узгодимо з вами подальші дії — повернення, обмін або гарантійне обслуговування.
Ми завжди готові допомогти вам вирішити будь-яку ситуацію швидко, чесно та з повагою!
Ми щиро прагнемо, щоб кожне ваше замовлення було бездоганним — від моменту оформлення до отримання. Ми постійно вдосконалюємо наші процеси, автоматизуємо логістику та ретельно навчаємо команду. Але, як і будь-який живий сервіс, ми не застраховані від людського фактору.
Якщо раптом сталася помилка — ви отримали товар неналежної якості, з невідповідним терміном придатності, ми щось переплутали або не доклали до замовлення — будь ласка, дайте нам знати. Ми все виправимо за власний рахунок: замінимо товар, доставимо недостачу або повернемо кошти.
📞 Повідомити про проблему можна через контакт-центр 0 (800) 352 956